Αναπτύσσουμε μοναδικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ,
Οφέλη του Ψηφιακού Marketing
Ορισμένα από τα βασικά οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι:
- Απόκτηση πελατών
- Δημιουργία δυνητικών πελατών
- Καταξίωση του εμπορικού σήματος
- Αύξηση της αναγνωρισιμότητας
- Παροχή πληροφοριών για προϊόντα/υπηρεσίες
- Αλληλεπίδραση με τους πελάτες
- Ανάπτυξη - Επέκταση μεριδίου αγοράς
- Σύνδεση με νέες αγορές
Οι κύριοι τύποι Υπηρεσιών Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Αναπτύσσουμε μοναδικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ,
προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης
Η SEO, ή Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης, είναι η διαδικασία απόκτησης ποιοτικής επισκεψιμότητας από δωρεάν ή οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης (όπως το Google και το Bing).
Είναι σημαντικό η επισκεψιμότητα που οδηγείτε στην ιστοσελίδα σας να είναι σχετική με την επιχείρησή σας. Αν καταφέρετε να προσελκύσετε μεγάλο αριθμό επισκεπτών που αναζητούν υπολογιστές, ενώ εσείς πουλάτε παπούτσια, η επισκεψιμότητα αυτή θα είναι άχρηστη.
Η SEO είναι μια από τις πιο σημαντικές μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ. Μέσω της βελτιστοποίησης του περιεχομένου σας για τις μηχανές αναζήτησης, μπορείτε να δημιουργήσετε μια συνεχή ροή σχετικής επισκεψιμότητας που θα αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου. Χωρίς βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, οι χρήστες απλώς δεν θα μπορούν να βρουν την ιστοσελίδα σας στο διαδίκτυο.
Τεχνικές SEO που περιλαμβάνονται
Ορισμένες τεχνικές SEO περιλαμβάνουν: την έρευνα σχετικών λέξεων-κλειδιών και την ενσωμάτωσή τους στο κείμενο της ιστοσελίδας σας, τη βελτιστοποίηση του τίτλου και της περιγραφής της ιστοσελίδας σας, τη βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης, τη δημιουργία σχετικών backlinks κ.ά.
Διαχειριζόμαστε ολόκληρη τη διαδικασία SEO, από την ανάλυση της τρέχουσας ιστοσελίδας σας μέχρι το σχεδιασμό και την εφαρμογή τεχνικών SEO, καθώς και την παρακολούθηση της προόδου και την πραγματοποίηση των απαραίτητων ενημερώσεων για να σας κρατήσουμε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης του Google.
Συνδυάζοντας την SEO με την SEM, μπορείτε να οδηγήσετε ποιοτική επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και να βρεθείτε μπροστά σε ένα κοινό που αναζητά ενεργά προϊόντα και υπηρεσίες όπως οι δικές σας.
Μάρκετινγκ Περιεχομένου
Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου είναι μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στη δημιουργία και διάδοση χρήσιμου και σχετικού περιεχομένου για το κοινό σας. Σκοπός είναι να προσφέρει αξία και να προσελκύσει την προσοχή των δυνητικών πελατών, οδηγώντας τους να αναλάβουν ενέργειες που ωφελούν την επιχείρησή σας.
Η κεντρική έννοια εδώ είναι η δημιουργία «χρήσιμου» και «σχετικού» περιεχομένου. Αυτή η προσέγγιση διαφοροποιεί το Μάρκετινγκ Περιεχομένου από τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης που μπορεί να θεωρηθούν ενοχλητικές. Το περιεχόμενο πρέπει να προσελκύει το κοινό και να το ενδιαφέρει.
Στην πραγματικότητα, το Μάρκετινγκ Περιεχομένου ενσωματώνεται σε όλες τις μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το Μάρκετινγκ μέσω Κοινωνικών Δικτύων, το SEO και το email marketing. Το ποιοτικό περιεχόμενο πρέπει πάντα να αποτελεί τον πυρήνα των στρατηγικών σας για ψηφιακό μάρκετινγκ.
Παραδείγματα περιεχομένου που μπορεί να δημιουργηθεί περιλαμβάνουν: άρθρα blog, βίντεο στο YouTube, podcasts, infographics, λευκές βίβλους, μελέτες περίπτωσης, ebooks, emails κ.ά.
Η ομάδα μας μπορεί να αναλάβει την ανάπτυξη του περιεχομένου σας και να διαχειριστεί το πρόγραμμα δημοσίευσής του στο διαδίκτυο.
Μάρκετινγκ μέσω Κοινωνικών Δικτύων
Το Μάρκετινγκ μέσω Κοινωνικών Δικτύων (SMM) αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αναφέρεται στη διαδικασία χρήσης πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης για την προσέλκυση επισκεπτών και την ενίσχυση της προσοχής γύρω από την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιώντας τα κοινωνικά δίκτυα, μπορείτε να αυξήσετε την έκθεση της επιχείρησής σας και να οικοδομήσετε σημαντικές σχέσεις με τους πελάτες σας.
Ενώ το SMM είναι ωφέλιμο για κάθε επιχείρηση, είναι σημαντικό να επιλέξετε τις κοινωνικές πλατφόρμες που ταιριάζουν καλύτερα στο προϊόν ή την υπηρεσία σας και όπου βρίσκονται οι στοχευμένοι πελάτες σας.
Για εταιρείες που απευθύνονται άμεσα στους καταναλωτές (B2C), το Facebook και το Instagram συνήθως προσφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Αντίθετα, για εταιρείες που απευθύνονται σε άλλες επιχειρήσεις (B2B), το LinkedIn παρέχει το κατάλληλο κοινό. Το μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων επικεντρώνεται στη δημιουργία ουσιαστικής αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας και στην κοινοποίηση πολύτιμου περιεχομένου.
Αναλαμβάνουμε όλα τα στοιχεία του κοινωνικού σας μάρκετινγκ, από τη δημιουργία επιχειρηματικών σελίδων έως την ανάπτυξη περιεχομένου και τη διαχείριση διαφημιστικών καμπανιών.
Ποιο είδος υπηρεσίας ψηφιακού μάρκετινγκ
είναι καλύτερο για εσάς;
Υπάρχουν και άλλες γνωστές ή λιγότερο γνωστές και σπάνιες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ. Ωστόσο, μέρος από τις δημοφιλέστερες μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ που αναφέρθηκαν παραπάνω μπορούν να σας προσφέρουν μια ισχυρή αφετηρία. Δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε με όλες τις μεθόδους ταυτόχρονα. Επιλέξτε κάποιες που πιστεύετε ότι ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρησή σας, πειραματιστείτε και αξιολογήστε τα αποτελέσματα.
Το Διαδίκτυο έχει φέρει επανάσταση στις τεχνικές πωλήσεων και μάρκετινγκ, και έχει γίνει αναπόσπαστο εργαλείο για την προσέγγιση πελατών για πολλές επιχειρήσεις. Ωστόσο, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες του Διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων. Πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν έχουν καν ιστοσελίδα, και αυτές που έχουν δεν τη χρησιμοποιούν αποτελεσματικά, με αποτέλεσμα χαμηλές αποδόσεις και απογοήτευση για τους ιδιοκτήτες που επικεντρώνονται στα αποτελέσματα.
Ακόμα κι αν δεν πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες απευθείας μέσω του διαδικτύου, αυτό δεν σημαίνει ότι η επιχείρησή σας δεν χρειάζεται διαδικτυακή παρουσία. Οι πιθανοί πελάτες σας ενδέχεται να αναζητήσουν την ιστοσελίδα ή τις σελίδες κοινωνικών δικτύων σας για να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας, και εδώ έρχεται το ψηφιακό μάρκετινγκ να παίξει έναν σημαντικό ρόλο.
Όταν σας αναζητούν οι πελάτες σας στις μηχανές αναζήτησης,
Δεν βρίσκουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας
Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα για μια δωρεάν συμβουλευτική συνάντηση σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ.